Obsługa, prowadzenie kampanii Google Adwords we Włoszech
Prowadzimy kampanie reklamowe google AdWords we Włoszech dla polskich przedsiębiorców oraz sklepów internetowych.
Jak działa Google AdWords we Włoszech
Google AdWords jest system reklamowym, bazującym na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania i sieci partnerskiej Google AdSense
model rozliczenia CPC / CPM (za kliknięcie/wyświetlenia/liczbę odsłon)
Wśród licznych zalet kampanii AdWords, jako kluczową należy wskazać szansę dotarcia do szerokiego grona odbiorców, bez konieczności budowania wysokiej pozycji w Google
kampania zaczyna działać w momencie jej uruchomienia
reklamy wyświetlane są na początku listy wyników wyszukiwania, przed wynikami organicznymi. W przypadku dużej ilości reklam dla frazy również na dole listy wyników.
RODZAJE REKLAM ADWORDS
- reklama AdWords w wyszukiwarce
Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na podstawie ustalonej listy słów kluczowych -> użytkownicy szukając konkretnych usług lub produktów docierają do naszej strony; płatność pobierana jest dopiero w chwili kliknięcia reklamy lub wykonania telefonu.
- reklama AdWords w sieci partnerskiej
Szeroka sieć reklamowa – ponad dwa miliony stron internetowych i około 650 000 aplikacji, pozwala na dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych klientów i optymalny wybór miejsc dystrybucji treści (reklamy tekstowe, banery, animacje).
- zakupy Google – Merchant Center
Zakupy Google to jedna z najskuteczniejszych form reklamy Adwords dla sklepów internetowych, która umożliwia wyświetlanie zdjęć produktów wraz nazwą, ceną oraz domeną internetową bezpośrednio w sponsorowanych wynikach wyszukiwania Google.
Google AdWords we Włoszech – na co zwracamy uwagę
Odpowiednio przygotowana i zoptymalizowana kampania Google AdWords pozwala skutecznie osiągnąć cele marketingowe – dotrzeć do potencjalnych klientów, skłonić ich do zakupu, kontaktu/telefonu, zbudować bazę kontaktów, dokonać pomiaru efektywności i dostosować budżet do wymagań rynku.
AdWords Włochy – kluczowe dane marketingowe
Populacja kraju to 60,7 milionów osób. Wartość eksportu towarów z Polski w 2017 wyniosła 38 300,2 mln PLN co stanowi 4,8% udziału eksportu Polski ogółem. Polskie hity eksportowe do Włoch to maszyny i urządzenia mechaniczne, elektryczne oraz ich części, pojazdy, samoloty, statki i inne środki transportu, artykuły spożywcze.
Mocne strony rynku Włoskiego
- Duży i chłonny rynek
- Wysoki poziom technologiczny północy kraju
- Dobre rozpoznanie polskich przedsiębiorstw
- Interesuje cię kampania AdWords we Włoszech
Zadzwoń: 600 759 357
Napisz: biuro@zenjo.pl