Obsługa, prowadzenie kampanii Google Adwords w Czechach
Prowadzimy kampanie reklamowe google AdWords w Czechach dla polskich przedsiębiorców oraz sklepów internetowych.
Jak działa Google AdWords w Czechach
Google AdWords jest system reklamowym, bazującym na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania i sieci partnerskiej Google AdSense
model rozliczenia CPC / CPM (za kliknięcie/wyświetlenia/liczbę odsłon)
Wśród licznych zalet kampanii AdWords, jako kluczową należy wskazać szansę dotarcia do szerokiego grona odbiorców, bez konieczności budowania wysokiej pozycji w Google
kampania zaczyna działać w momencie jej uruchomienia
reklamy wyświetlane są na początku listy wyników wyszukiwania, przed wynikami organicznymi. W przypadku dużej ilości reklam dla frazy również na dole listy wyników.
RODZAJE REKLAM ADWORDS
- reklama AdWords w wyszukiwarce
Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na podstawie ustalonej listy słów kluczowych -> użytkownicy szukając konkretnych usług lub produktów docierają do naszej strony; płatność pobierana jest dopiero w chwili kliknięcia reklamy lub wykonania telefonu.
- reklama AdWords w sieci partnerskiej
Szeroka sieć reklamowa – ponad dwa miliony stron internetowych i około 650 000 aplikacji, pozwala na dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych klientów i optymalny wybór miejsc dystrybucji treści (reklamy tekstowe, banery, animacje).
- zakupy Google – Merchant Center
Zakupy Google to jedna z najskuteczniejszych form reklamy Adwords dla sklepów internetowych, która umożliwia wyświetlanie zdjęć produktów wraz nazwą, ceną oraz domeną internetową bezpośrednio w sponsorowanych wynikach wyszukiwania Google.
Google AdWords w Czechach – na co zwracamy uwagę
Odpowiednio przygotowana i zoptymalizowana kampania Google AdWords pozwala skutecznie osiągnąć cele marketingowe – dotrzeć do potencjalnych klientów, skłonić ich do zakupu, kontaktu/telefonu, zbudować bazę kontaktów, dokonać pomiaru efektywności i dostosować budżet do wymagań rynku.
AdWords Czechy – kluczowe dane marketingowe
Populacja kraju to ponad 10,5 miliona osób. Wartość eksportu towarów z Polski w 2017 wyniosła 52 801,0 mln PLN co stanowi 6,6% udziału eksportu Polski ogółem. Polskie hity eksportowe do Czech to maszyny i urządzenia mechaniczne, elektryczne oraz ich części, pojazdy, samoloty, statki i inne środki transportu, artykuły spożywcze.
Mocne strony rynku Czeskiego
- Sąsiedni kraj
- Wysoka rozpoznawalność polskich towarów
- Wysoki stopień kooperacji pomiędzy polskimi i czeskimi przedsiębiorstwami
- Wysoka siła nabywcza obywateli
Wymieniając najważniejsze czynniki sprzyjające eksportowi na dany rynek zazwyczaj mówi się o bliskości geograficznej, wielkości gospodarki, kierunku z którego przychodzą inwestycje bezpośrednie, mentalności i pokrewieństwie dusz, obecności sieci handlowych oraz migracji. W przypadku Czech działa czynnik pierwszy – bliskość geograficzna. Przedsiębiorcy rozszerzając skalę swojej działalności odbiorców szukają najpierw pośród sąsiadów. W przypadku Czech owo skoncentrowanie na sąsiadach ma bardzo duże nasilenie. Skala otwartości czeskiego rynku na nasze produkty jest bardzo duża.
- Interesuje cię kampania AdWords w Czechach?
Zadzwoń: 600 759 357
Napisz: biuro@zenjo.pl