Obsługa, prowadzenie kampanii Google Adwords w Rosji
Prowadzimy kampanie reklamowe google AdWords w Rosji dla polskich przedsiębiorców oraz sklepów internetowych.
Jak działa Google AdWords w Rosji
Google AdWords jest system reklamowym, bazującym na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania i sieci partnerskiej Google AdSense
model rozliczenia CPC / CPM (za kliknięcie/wyświetlenia/liczbę odsłon)
Wśród licznych zalet kampanii AdWords, jako kluczową należy wskazać szansę dotarcia do szerokiego grona odbiorców, bez konieczności budowania wysokiej pozycji w Google
kampania zaczyna działać w momencie jej uruchomienia
reklamy wyświetlane są na początku listy wyników wyszukiwania, przed wynikami organicznymi. W przypadku dużej ilości reklam dla frazy również na dole listy wyników.
RODZAJE REKLAM ADWORDS
- reklama AdWords w wyszukiwarce
Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na podstawie ustalonej listy słów kluczowych -> użytkownicy szukając konkretnych usług lub produktów docierają do naszej strony; płatność pobierana jest dopiero w chwili kliknięcia reklamy lub wykonania telefonu.
- reklama AdWords w sieci partnerskiej
Szeroka sieć reklamowa – ponad dwa miliony stron internetowych i około 650 000 aplikacji, pozwala na dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych klientów i optymalny wybór miejsc dystrybucji treści (reklamy tekstowe, banery, animacje).
- zakupy Google – Merchant Center
Zakupy Google to jedna z najskuteczniejszych form reklamy Adwords dla sklepów internetowych, która umożliwia wyświetlanie zdjęć produktów wraz nazwą, ceną oraz domeną internetową bezpośrednio w sponsorowanych wynikach wyszukiwania Google.
Google AdWords w Rosji – na co zwracamy uwagę
Odpowiednio przygotowana i zoptymalizowana kampania Google AdWords pozwala skutecznie osiągnąć cele marketingowe – dotrzeć do potencjalnych klientów, skłonić ich do zakupu, kontaktu/telefonu, zbudować bazę kontaktów, dokonać pomiaru efektywności i dostosować budżet do wymagań rynku.
AdWords Rosja – kluczowe dane marketingowe
Populacja kraju to ponad 143 miliony osób. Wartość eksportu towarów z Polski w 2017 wyniosła 22 694,6 mln PLN mln PLN co stanowi 2,7% udziału eksportu Polski ogółem. Polskie hity eksportowe do Rosji to maszyny i urządzenia mechaniczne, elektryczne oraz ich części, pojazdy, samoloty, statki i inne środki transportu, artykuły spożywcze, produkty przemysłu chemicznego.
Mocne strony rynku Rosyjskiego
- Duży i chłonny rynek
- Dobra rozpoznawalność polskich przedsiębiorstw i towarów
- Łatwość nawiązywania kontaktów przez polskich przedsiębiorców
- Duży potencjał wzrostu
- Interesuje cię kampania AdWords w Rosji
Zadzwoń: 600 759 357
Napisz: biuro@zenjo.pl