biuro@zenjo.pl

600 759 357

Strony internetowe dla firm

Marzec 24, 2016

W sieci zapanował prawdziwy szał na rebranding – firmy przeprowadzają gruntowne zmiany na swoich stronach internetowych lub (co się zdarza dużo częściej) proszą o stworzenie nowej strony całkowicie od podstaw. Skąd ta potrzeba? Badania pokazują dobitnie, że większość klientów postrzega firmę przez pryzmat strony internetowej – jej jakość i wygląd ma odzwierciedlać kondycję przedsiębiorstwa.

strona internetowa dla firmy

Nowa, atrakcyjna wizytówka firmy to nie tylko wymóg estetyczny – zwiększa sprzedaż, poprawia wizerunek, a także wspiera pozycjonowanie – nowe strony są już responsywne, zgodnie z nowymi wymogami Google. Na co zwrócić uwagę, tworząc stronę internetową dla firmy? Sprawdź nasze wskazówki.

Strona internetowa dla firmy. Sprawdź 4 nasze wskazówki!

1. Strona internetowa dla firmy z jasnym komunikatem

Upewnij się, że wchodząc na Twoją stronę od razu wiadomo, czym się zajmujesz, co oferujesz i dlaczego warto wybrać akurat Twoje usługi. Jeśli nie jesteś pewien, poproś o opinię kogoś znajomego lub pokaż stronę na zaufanym forum. Twoim podstawowym zadaniem jest stworzenie strony czytelnej, przejrzystej i przyjaznej dla klienta – dzięki temu będzie chciał poznać bliżej nie tylko Twoją stronę, ale również całą Twoją markę. Pomóż mu w tym tak bardzo, jak tylko potrafisz.

2. Logiczne rozplanowanie zakładek

Wczuj się w swojego klienta i spróbuj znaleźć jakiś produkt czy informację na swojej stronie. Czy wszystkie przyciski działają? Czy zakładki i podzakładki są czytelne i łatwo dostępne? Czy trudno znaleźć jest konkretne informacje, np. cenę czy dane kontaktowe? Czy formularze działają i łatwo się z nich korzysta? Pamiętaj, że co dla Ciebie może być błahostką, dla klienta może być wystarczającym powodem, żeby uciec od Twojej strony (i firmy) jak najdalej. Weź to pod uwagę i bądź krytyczny do swojego dzieła.

3. Wysoki poziom

Estetyka strony musi być na wysokim poziomie. Nie raz spotkaliśmy się z opiniami, że dla klientów na pewno nie jest to ważne, że to nie ta branża, że ma być prosto. Owszem, ma być estetycznie i przejrzyście. Ale to nie znaczy topornie. Nie trzeba wypełniać strony milionem wodotrysków, nie musi błyszczeć kolorami, nie musi wylewać się z niej CSS. Ale musi być atrakcyjna. Jeśli się na tym nie znasz, zaufaj specjalistom.

4. Wartościowe treści

Strona internetowa dla firmy musi być wypełniona logicznymi, angażującymi użytkowników treściami, które ponadto będą bardzo dobrym wsparciem dla działań w wyszukiwarkach. Nie trzeba nikomu tłumaczyć, że błędy ortograficzne, literówki, źle brzmiące zdania nie sprzyjają dobremu wizerunkowi firmy i jeszcze nikomu nie przysporzyły klientów. Takie rzeczy po prostu rażą w oczy. Dlatego jeśli sam nie potrafisz stworzyć naprawdę dobrych tekstów na swoją stronę www, zatrudnij specjalistów, którzy zrobią to za Ciebie.

Strona internetowa reklamuje Twoją firmę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Żaden pracownik tego nie potrafi. Jest to jednorazowa inwestycja, która może przynieść spektakularne korzyści dla Twojej firmy. Strony nieresponsywne, z niefortunnie wybraną grafiką, źle dobranymi tekstami robią po prostu złe wrażenie – że firma jest w bardzo złej kondycji, nie sprzedaje przez internet (skoro nie zależy jej, żeby dobrze się prezentować) lub po prostu jest niedbała. Z pewnością nie jest to komunikat, który chcielibyśmy wysyłać naszym klientom. Dlatego warto zadbać o dobre pierwsze wrażenie. Na drugie możemy nie mieć już szans.

Strony internetowe Zenjo Group

Potrzebujesz strony internetowej, która wyróżni twoją firmę? Zamów ja u nas. Zobacz co możesz zyskać na http://zenjogroup.pl/strony-internetowe/