Kampanie AdWords Włochy

kampanie AdWords Włochy

Obsługa, prowadzenie kampanii Google Adwords we Włoszech

Prowadzimy kampanie reklamowe google AdWords we Włoszech dla polskich przedsiębiorców oraz sklepów internetowych.

Jak działa Google AdWords we Włoszech

Google AdWords jest system reklamowym, bazującym na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania i sieci partnerskiej Google AdSense

model rozliczenia CPC / CPM (za kliknięcie/wyświetlenia/liczbę odsłon)

Wśród licznych zalet kampanii AdWords, jako kluczową należy wskazać szansę dotarcia do szerokiego grona odbiorców, bez konieczności budowania wysokiej pozycji w Google

kampania zaczyna działać w momencie jej uruchomienia

reklamy wyświetlane są na początku listy wyników wyszukiwania, przed wynikami organicznymi. W przypadku dużej ilości reklam dla frazy również na dole listy wyników.

Aktualnie Google AdWords oraz sprzężony z nim system remarketingowy –> remarketing AdWords, stały się kluczowym elementem strategii marketingowych. 

RODZAJE REKLAM ADWORDS

  • reklama AdWords w wyszukiwarce

Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na podstawie ustalonej listy słów kluczowych -> użytkownicy szukając konkretnych usług lub produktów docierają do naszej strony; płatność pobierana jest dopiero w chwili kliknięcia reklamy lub wykonania telefonu.

  • reklama AdWords  w sieci partnerskiej

Szeroka sieć reklamowa – ponad dwa miliony stron internetowych i około 650 000 aplikacji, pozwala na dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych klientów i optymalny wybór miejsc dystrybucji treści (reklamy tekstowe, banery, animacje).

  • zakupy Google – Merchant Center

Zakupy Google to jedna z najskuteczniejszych form reklamy Adwords dla sklepów internetowych, która umożliwia wyświetlanie zdjęć produktów wraz nazwą, ceną oraz domeną internetową bezpośrednio w sponsorowanych wynikach wyszukiwania Google. 

Google AdWords we Włoszech – na co zwracamy uwagę

Odpowiednio przygotowana i zoptymalizowana kampania Google AdWords pozwala skutecznie osiągnąć cele marketingowe – dotrzeć do potencjalnych klientów, skłonić ich do zakupu, kontaktu/telefonu, zbudować bazę kontaktów, dokonać pomiaru efektywności i dostosować budżet do wymagań rynku.

AdWords Włochy – kluczowe dane marketingowe

kampanie AdWords Włochy sklepy internetowePopulacja kraju to 60,7 milionów osób. Wartość eksportu  towarów z Polski w 2017 wyniosła 38 300,2 mln PLN co stanowi 4,8%  udziału eksportu Polski ogółem. Polskie hity eksportowe do Włoch to maszyny i urządzenia mechaniczne, elektryczne oraz ich części, pojazdy, samoloty, statki i inne środki transportu, artykuły spożywcze.

Mocne strony rynku Włoskiego

  • Duży i chłonny rynek
  • Wysoki poziom technologiczny północy kraju
  • Dobre rozpoznanie polskich przedsiębiorstw