Kampanie AdWords Słowacja

kampanie adwords Słowacja

Obsługa, prowadzenie kampanii Google Adwords na Słowacji

Prowadzimy kampanie reklamowe google AdWords na Słowacji dla polskich przedsiębiorców oraz sklepów internetowych.

Jak działa Google AdWords na Słowacji

Google AdWords jest system reklamowym, bazującym na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania i sieci partnerskiej Google AdSense

model rozliczenia CPC / CPM (za kliknięcie/wyświetlenia/liczbę odsłon)

Wśród licznych zalet kampanii AdWords, jako kluczową należy wskazać szansę dotarcia do szerokiego grona odbiorców, bez konieczności budowania wysokiej pozycji w Google

kampania zaczyna działać w momencie jej uruchomienia

reklamy wyświetlane są na początku listy wyników wyszukiwania, przed wynikami organicznymi. W przypadku dużej ilości reklam dla frazy również na dole listy wyników.

Aktualnie Google AdWords oraz sprzężony z nim system remarketingowy –> remarketing AdWords, stały się kluczowym elementem strategii marketingowych. 

RODZAJE REKLAM ADWORDS

  • reklama AdWords w wyszukiwarce

Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na podstawie ustalonej listy słów kluczowych -> użytkownicy szukając konkretnych usług lub produktów docierają do naszej strony; płatność pobierana jest dopiero w chwili kliknięcia reklamy lub wykonania telefonu.

  • reklama AdWords  w sieci partnerskiej

Szeroka sieć reklamowa – ponad dwa miliony stron internetowych i około 650 000 aplikacji, pozwala na dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych klientów i optymalny wybór miejsc dystrybucji treści (reklamy tekstowe, banery, animacje).

  • zakupy Google – Merchant Center

Zakupy Google to jedna z najskuteczniejszych form reklamy Adwords dla sklepów internetowych, która umożliwia wyświetlanie zdjęć produktów wraz nazwą, ceną oraz domeną internetową bezpośrednio w sponsorowanych wynikach wyszukiwania Google. 

Google AdWords na Słowacji – na co zwracamy uwagę

Odpowiednio przygotowana i zoptymalizowana kampania Google AdWords pozwala skutecznie osiągnąć cele marketingowe – dotrzeć do potencjalnych klientów, skłonić ich do zakupu, kontaktu/telefonu, zbudować bazę kontaktów, dokonać pomiaru efektywności i dostosować budżet do wymagań rynku.

AdWords Słowacja – kluczowe dane marketingowe

kampanie adwords Słowacja sklepy internetowePopulacja kraju to 5,4 miliona osób. Wartość eksportu  towarów z Polski w 2017 wyniosła 19 797,7 mln PLN co stanowi 2,5%  udziału eksportu Polski ogółem. Polskie hity eksportowe na Słowację to maszyny i urządzenia mechaniczne, elektryczne oraz ich części, pojazdy, samoloty, statki i inne środki transportu, artykuły spożywcze.

Mocne strony rynku Słowackiego

  • Kraj sąsiedni
  • Wysoka rozpoznawalność polskich towarów
  • Łatwość nawiązywania kontaktów przez polskich przedsiębiorców
  • Kraj strefy euro