Kampanie AdWords Niemcy

Kampanie AdWords Niemcy

Obsługa, prowadzenie kampanii Google Adwords w Niemczech

Prowadzimy kampanie reklamowe google AdWords w Niemczech dla polskich przedsiębiorców oraz sklepów internetowych.

Jak działa Google AdWords w Niemczech

Google AdWords jest system reklamowym, bazującym na wyświetlaniu linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania i sieci partnerskiej Google AdSense

model rozliczenia CPC / CPM (za kliknięcie/wyświetlenia/liczbę odsłon)

Wśród licznych zalet kampanii AdWords, jako kluczową należy wskazać szansę dotarcia do szerokiego grona odbiorców, bez konieczności budowania wysokiej pozycji w Google

kampania zaczyna działać w momencie jej uruchomienia

reklamy wyświetlane są na początku listy wyników wyszukiwania, przed wynikami organicznymi. W przypadku dużej ilości reklam dla frazy również na dole listy wyników.

Aktualnie Google AdWords oraz sprzężony z nim system remarketingowy –> remarketing AdWords, stały się kluczowym elementem strategii marketingowych. 

RODZAJE REKLAM ADWORDS

  • reklama AdWords w wyszukiwarce

Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na podstawie ustalonej listy słów kluczowych -> użytkownicy szukając konkretnych usług lub produktów docierają do naszej strony; płatność pobierana jest dopiero w chwili kliknięcia reklamy lub wykonania telefonu.

  • reklama AdWords  w sieci partnerskiej

Szeroka sieć reklamowa – ponad dwa miliony stron internetowych i około 650 000 aplikacji, pozwala na dotarcie do ogromnej liczby potencjalnych klientów i optymalny wybór miejsc dystrybucji treści (reklamy tekstowe, banery, animacje).

  • zakupy Google – Merchant Center

Zakupy Google to jedna z najskuteczniejszych form reklamy Adwords dla sklepów internetowych, która umożliwia wyświetlanie zdjęć produktów wraz nazwą, ceną oraz domeną internetową bezpośrednio w sponsorowanych wynikach wyszukiwania Google. 

Google AdWords w Niemczech – na co zwracamy uwagę

Odpowiednio przygotowana i zoptymalizowana kampania Google AdWords pozwala skutecznie osiągnąć cele marketingowe – dotrzeć do potencjalnych klientów, skłonić ich do zakupu, kontaktu/telefonu, zbudować bazę kontaktów, dokonać pomiaru efektywności i dostosować budżet do wymagań rynku.

AdWords Niemcy – kluczowe dane marketingowe

Kampanie AdWords w Niemczech sklepy internetowe firmyPopulacja kraju to ponad 83 miliony osób. Wartość eksportu  towarów z Polski w 2017 wyniosła 220 024,3 mln PLN co stanowi 27,7%  udziału eksportu Polski ogółem. Polskie hity eksportowe do Niemiec to maszyny i urządzenia mechaniczne, elektryczne oraz ich części, pojazdy, samoloty, statki i inne środki transportu, artykuły spożywcze, metale nieszlachetne i artykuły z nich.

Mocne strony rynku Wielkiej Brytanii

  • Duży i chłonny sąsiedni rynek
  • Wysoka rozpoznawalność polskich towarów
  • Wysoka siła nabywcza obywateli
  • Bardzo duży stopień kooperacji pomiędzy polskimi i niemieckimi przedsiębiorstwami

Niemcy to nasz najważniejszy partner handlowy. Zajmują pierwsze miejsce tak w zakresie eksportu z Polski, jak i importu do Polski. Nie ma w tym nic dziwnego, wszak mówimy o kraju sąsiednim, bardzo dużej gospodarce, kraju pochodzenia wielu przedsiębiorców inwestujących w Polsce. Łączy nas bardzo szeroka sieć kooperacji. Łatwo nam dogadać się z partnerami z Niemiec tak w rozumieniu języka, jak i mentalności – sposobu prowadzenia biznesu. Gusta i wymagania klientów po obu stronach granicy bardzo często są zbliżone, dzięki czemu towary wysyłane za granicę nie muszą być aż tak bardzo modyfikowane w stosunku do sprzedawanych w kraju.

Okazji na dobry biznes raczej więc nie zabraknie. A dotychczasowe doświadczenia pokazują, że przedsiębiorcy z Polski świetnie sobie radzą w okresach nie najwyższej koniunktury, zastępując na rynku cześć dotychczasowych dostawców. W okresie takim bowiem klienci rozważnie dokonujący zakupów dają się skusić na spróbowanie dotychczas nieznanych sobie marek.